maandag 30 maart 2009

Happy Birthday

Ik ben een slechte blogger momenteel... Ik vind het heel naar, maar ik kom er gewoon op het moment niet aan toe. Afgelopen weekend is Mara 5 jaar geworden, en hebben we een groot feest gegeven. Daarnaast is het op mijn werk ook nog niet rustiger, en maak ik elke week ongeveer 1,5 dag te veel. (maar dat wordt wel uitbetaald, dus vrijdag of zondag ga ik met een zeer goed gevulde portemonaie naar de opening van Paper & Pictures in Doorn!! Dat is dan weer de leuke kant van het maken van overuren...)
Maar gelukkig toch nog even tijd gevonden om mee te doen met 2sketches, dat wil ik gewoon volhouden, dan scrap ik toch in elk geval 1 kaartje per week :):)
Ik heb er een clear kaartje van gemaakt, dit is de eerste keer dat ik dat probeer, en ik moet heel eerlijk zeggen, ik vind het zelf best wel goed gelukt. Ik vind het alleen wel moeilijk fotograveren.... je ziet steeds de schittering erin. Dit zijn de beste foto's die ik kon maken:
Ik hoop jullie van de week nog meer scrapwerk te laten zien, want dat betekent dat ik heb kunnen scrappen :) Maar ik weet niet of het gaat lukken... Ik zal in elk geval van het weekend laten zien wat ik gekocht heb bij P&P.
Thanx again!

21 opmerkingen:

Danielle zei

Mooie kaart Petra!

Leontine zei

Nou, voor een eerste clearcard is ie zeker super gelukt! Ja, moeilijk fotograferen, dat wel.
Veel plezier bij P&P...ik zou graag ook gaan, maar hier is die portemonnee echt leeg!
Liefs,
Leontine

Marga zei

Je clearcard is erg leuk geworden, Petra. Ja moeilijk hè om die mooi op de foto te krijgen, heb ik ook altijd moeite mee. Misschien zie ik je nog bij P&P, ik ga waarschijnlijk zondag de 5e.
xx
Marga

Ingrid zei

Mooie kaart, Petra. Enne....als je zondag naar P&P gaat, dan kom ik je vast tegen.

Saskia van de Ven - Vink zei

Gefeliciteerd met je dochter!!!
Wij gaan vrijdag naar P&P!

Groetjes,

Saskia

Elena zei

Leuke kaart! Enne.... tot zondag?! ;-)

Unknown zei

Petra the clear card is gorgeous! Love the butterflies and that yummy border.
Thanks for playing
:) Kazan

.:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. zei

PRACHTIGE KAART!
Heeeeel mooi gedaan hoor!

Liefs, Marit.

Savitri zei

Oh how so so pretty!!! I love the clear card look and the colors you added are stunning!!

Tonya zei

So very pretty!

papertrails leaver zei

beautiful clear card!

anja curvers zei

Hele mooie kaart Petra en wow veel plezier bij P&P

Sylvia zei

Hey Peet,

prachtig mooie kaart! Waar haal je die van clearcards vandaan? ik vind ze super. Misschien zie ik je ook nog wel bij P&P, wil nog wel gaan, maar had ook al dingen op de beurs in Rijswijk gekocht:)

liefs, sylvia

~dawne zei

This is beautiful Petra. I love clear cards!!

Anoniem zei

Leuk kaartje !!! Prachtig met die clear-card !!

Wendy zei

Een hele mooie kaart Petra.
Super gelukt voor een 1e clearkaart.

Groetjes wendy

Anita zei

I love acrylic cards and this one is so pretty.

~amy~ zei

GORGEOUS....I love the acetate!

debby4000 zei

gorgeous card, love the colours and the use of the acetate

Kim Sonksen zei

such a beautiful card

Je@net zei

Mooi kaartje Petra en ik ben benieuwd naar je aankopen van P&P!