zondag 22 maart 2009

Wat een week....

Wat een drukke week heb ik achter de rug, het is op mijn werk echt zooo gigantisch druk, we krijgen een nieuwe vestiging, en de aanmeldingen stromen binnen. Jullie mogen raden wie die aanmeldingen stroom mag verwerken.... Juist ikke!! Maar ja normaal gesproken ben ik 3,5 dag bezig met de twee vestigingen die we nu al hebben en dit komt er dus boven op. Ik maak erg veel overuren hierdoor, en kom minder aan scrappen toe....Jammer, maar die overuren worden wel uitbetaald, dus ik kan straks lekker gaan scrapshoppen. (dat is dan weer de leukere kant van overuren maken...)
En dan heb ik gisteren de laatste workshop mogen geven van Scraptacular. Deze winkel gaat sluiten, wat ik echt heel jammer vind, maar ik kan de beslissing wel begrijpen. De winkel is nu nog wel open, en er is op het moment een korting van 30 % op alles!!! Er ligt nog genoeg in de winkel, dus als je nog iets nodig hebt, zou ik nog even langsgaan.
We hebben dit boek gemaakt:
Zo zag de tafel eruit voor dat we begonnen, gezellig he?
Zien jullie die leuke bakjes, met folie erom heen. Dat was een
kadootje voor iedereen in de workshop, omdat dit de laatste keer was. Ik zelf kreeg ook iets leuks van Anne-Marie:

Komende week weer een drukke week op het werk en in het weekend vieren we de verjaardagen van de kinderen, dus dat wordt weer niet echt veel scrappen... ik ga daarom nu maar even aan de slag!! Allemaal weer een fijne week gewenst!

2 opmerkingen:

Sylvia zei

ik hoorde van Anne-marie dat het erg gezellig was gisteren! jammer dat ik er niet bij was, peet. Ik hoop je nog wel een keer te zien voor de winkel sluit, maar dat zal toch wel?
Leuk kadootje ook hoor!

liefs, sylvia

Anoniem zei

Ik was zo blij dat ik de allerlaatste workshop erbij mocht zijn!!!Het was echt mega gezellig en het album zoooo mooi!!
Wilde je nogmaals bedanken voor de gave workshop!
groetjes Esther