maandag 9 maart 2009

We zijn weer thuis en mijn aankopen!

Wat een heerlijke vakantie hebben we gehad!!! We hebben eerst vier dagen op een cruise schip doorgebracht, en dat is echt zooo genieten, wat een luxe!!! We hebben de Bahama's bezocht, en zo ontzetend genoten van het weer, echt elke dag een graad of 25 of 26, lekker dus! Er was was wel vrij veel wind, maar ja, als dat alles is. Na de cruise zijn we 6 dagen in Orlando geweest, daar hebben we Seaworld, BushGardens en the Universal Studio's geweest. Het was zo lekker rustig in alle parken, dat we rond een uur of 16.00 elke dag klaar waren in het park. Dan hadden de achtbanen een paar keer gedaan, en de rest ook allemaal gedaan. Dus toen bleef er 's middags tijd over om op zoek te gaan naar scrapwinkels... Je bent verslaafd of je bent het niet... Eerst wat foto's van de cruise: Dan foto's uit Sea world en BushGardens: En natuurlijk wil ik jullie niet onthouden wat ik allemaal gevonden heb aan scrapspulletjes, sommige spullies had ik al in een eerder berichtje laten zien, maar ik heb nu alles bij elkaar gelegd en gefotografeerd, en ik schaam me misschien wel een klein beetje voor de hoeveelheid, maar ja.... als je eenmaal in Amerika bent, moet je er van profiteren ook natuurlijk :):) Hier zijn de foto's: De tacky glue kost daar echt niets, dus die moest ik meenemen, verder wat papier, stickers, inkt, knoopjes en mini thickers: Wat bloemen, lint, stempels en grote boekbindringen: Een nieuwe lijn van MM Cloe's Closet
Een van de nieuwe lijnen van BG Marakesh
Een minialbum, een sizzix stans met sterren (die wilde ik al zo lang, en nu was hij omgerekend nog geen 7 euro) wat kaartjes, rubons en een vouwbeen: en natuurlijk ook Matha Steward ponsen, die moest ik natuurlijk wel meenemen! Nou valt best mee, toch? Ik kan in ieder geval weer even vooruit! :):):) Bedankt weer voor het langskomen!

22 opmerkingen:

Karin zei

Zoooo, wat een superaankopen heb je gedaan zeg. En de foto's van jullie reis zijn helemaal top. Dat was een echt genietreis zeg. Zal wel weer even wennen zijn hier in het koude Nederland.

Marga zei

Ohh Petra wat heb je gave spulletjes gekocht, en de hoeveelheid valt toch best mee! Hahahaa.
De foto's zijn ook hartstikke leuk, daar kan je weer heerlijk mee aan de slag. Wat een ontzettend schattig setje tacky glue flesjes trouwens, die zou ik ook niet hebben kunnen weerstaan hoor! De rest ook niet trouwens, lol :)
Liefs,
Marga

Sylvia zei

oh wow wat een aankopen! die martha stewart ponsen, zucht... echt leuk.
Ook hele leuke foto's zeg, die cruise dat lijkt me ook wel wat:)

Maryke zei

wat zien de foto´s van de reis er mooi uit! lekker veel om te scrappen!
en leuke spullies heb je mee terug genomen. ik geef je groot gelijk dat je zo veel hebt meegenomen. je komt natuurlijk niet vaak in amerika.
welkom terug in nederland!

liefs maryke

Anoniem zei

Wow reis en aankopen zien er super uit. Geniet er nog maar lekker van en als ik er heen zou gaan zou ik ook met een volle koffer terugkomen.

Chantal zei

Mooie foto's en zulke gave scrapspullen. Alleen daarvoor zou ik al naar Amerika willen....

Sandra zei

O wow...wat een prachtige fotos..dat was vast een top vakantie..!! en wat een aankopen...veel plezier ermee!

Anoniem zei

wauw wat een gave aankopen heb je gedaan zeg! en wauw, wat een prachtige foto's. wat lijkt mij dat ook gaaf om eens naar amerika te kunnen. geweldig. fijn dat jullie zo hebben genoten, en zo lekker weer hebben gehad. super.

groetjes michelle sa forum

Cora Hoekstra zei

Hoi Petra,
ik had je belevenissen al op je vakantieblog gevolgd. Jullie hebben een geweldige vakantie gehad.Probeer nog lekker lang na te genieten.

Rieni zei

wat een gave spulletjes zeg, en zo te zien hebben jullie het heerlijk gehad. Mooie foto's waar je weer lekker mee aan de gang kunt. En op die temperatuur ben ik wel een beetje jaloers, wat lijkt me dat heerlijk om gewoon even zomer te hebben.

Wendy zei

Ziet er uit als een super gezellige en geslaagde vakantie.
Wat heb je prachtige scrapsullen gekocht zeg.

Groetjes Wendy

Anoniem zei

super foto's en klinkt allemaal heerlijk zeg!! en wat een leuke aankopen heb je gedaan.. valt wel mee met de hoeveelheid hoor... xx Tamara

Marielle zei

soo hee jij hebt lekker geshopt...veel plzier met je spullies. De foto's van jullie reis zien er ook erg mooi uit met die dieren echt gaaf.
liefs Mariele

Wendy Schoonhoven zei

Och meis, niet schamen hoor, als je daar dan toch bent moet je ervan profiteren ook hoor. Je hebt superleuke aankopen gedaan....en mooie foto's gemaakt, daar komen vast weer heel wat mooie lo's uit te voorschijn.xxxWendy.

Anoniem zei

ooooooohw wauw wat een gave foto's ,wat ziet dat er geweldig uit zeg!!!!!Oh en superleuke spullen ook nog mjumm
groetjes Elske

.:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. zei

WAUW... JEETJE IK BEN JALOERS!!!
wat een prachtige foto's en wat een heerlijke aankopen!

Wat zul jij in je nopjes zijn!
Ik ben benieuwd wat je er allemaal me gaat creeren!!!

Liefs, Marit.

Heidie zei

wat een mooie aankopen heb je gedaan. En die foto's zij ook super. Kan niet wachten tot dat wij zelf naar Florida gaan.

Ria zei

Ha Petra,
Wat een superaankopen heb je gedaan hoor, maar ja dat lukt altijd aardig als je in Amerika bent.
Fijn dat jullie het zo lekker gehad hebben en dat jullie weer veilig thuis gekomen zijn. In ieder geval veel plezier met je aankopen.

marga zei

Jeetje, wat een supergave foto's en spulletjes. Leuk om herkenbare dingen te zien!

Unknown zei

leuke fotos zeg! En gave aankopen hoor, daar kan je lekker mee aan de slag!!

ScrapEnjoy zei

Wat heerlijk dat jullie zo genoten hebben, het was dan ook wel een schitterende reis (beetje jaloers hoor, hi hi)
Ook nog een mooie bijeenkomstigheid dat je erge leuke spulletjes hebt gekocht.
Dat is dubbelop genieten.
Meis lekker nagenieten.

groetjes Lilian

Je@net zei

Wat een gave foto's Petra! Super joh, wat zullen jullie genoten hebben!
En je scrapaankopen.....kwijl!! Veel plezier ermee!