zaterdag 4 april 2009

Mijn aankopen!!

Wij zijn gisteravond naar Paper & Pictures geweest, wow wat een prachtige winkel is dat geworden zeg, echt super groot, en veel mooie spullen. Nu kan ik nog heel veel doorschrijven, maar ik weet dat jullie eigenlijk alleen maar graag willen zien wat ik gekocht heb, dus bij deze: de foto's:
Deze prachtige lijn van BoBunny, met bijpassende Thickers, lint en bling swirls
Wat los spul, echte bruine bloemen, brads, alfabetjes en een blok met papier voor kaarten:
Papier voor mijn strand foto's van de Bahama's:
Een hele leuke card kit:
Het papier van Jillybean:
Wat vellen om kaarten mee te maken:

En toen ik vandaag thuis kwam, was ook mijn bestelling van Tim Holtz binnen:

Nou ik geloof dat ik voorlopig wel weer even vooruit kan, ik zit morgen de hele dag te scrappen :):)

4 opmerkingen:

Saskia van de Ven - Vink zei

Gaaf was de winkel he!!!
Wij gaan graag nog eens terug!
Wordt misschien wel een vast vakantie-uitstapje ;)

Fijne scrapdag morgen! Ik moet eerst in een kerkdienst zingen, maar 's middags ga ik ook lekker scrappen!!

Karin zei

Zoooo, je hebt echt mooie spullen gekocht zeg. Heel veel plezier ermee.
Groetjes!

Sylvia zei

Wat een leuke spullen zeg!! ik geloof dat ik ook eens snel langs moet in Doorn:) Ben benieuwd naar je projectjes met deze spullies.

liefs,

sylvia

Anoniem zei

Hi Petra,
Je bent goed geslaagd zeg. Wat een mooie spullen heb je gekocht. Ik zal binnenkort ook eens bij Paper & Pictures gaan kijken. Wij hebben onze caravan alweer op de camping staan en de winkel is heel dicht bij dus dat komt vast helemaal goed. Veel scrapplezier van het weekend.