maandag 6 augustus 2007

Vakantie kiekjes...

Zaterdag zijn we wezen fietsen op in Nationaal Park de hoge veluwe. Erg leuk en mooi, we hadden een bakfiets gehuurd en een gewone fiets, het was erg warm, en de bakfiets met drie kinderen er in was erg zwaar... maar wat hebben we een leuke dag gehad.
Belle was in slaap gevallen in de bakfiets... dat vraagt natuurlijk om een foto!
We zijn vandaag een dagje mee gevaren met mijn schoonouders op de boot van Zutphen naar Deventer. Het was heerlijk, super weer, en de kinderen vermaken zich opperbest met hun verrekijkers:
Belle heeft het grootste deel van de dag binnen doorgebracht, buiten was er echt te veel zon voor haar, maar ook zij vermaakte zich prima!!!
Dan had ik jullie ook nog een foto van mijn scrap aankopen beloofd, een deel heb ik al weer opgeruimt, maar dit lag nog op tafel:

2 opmerkingen:

Brigitta zei

bedankt voor de nominatie Petra, het is de tweede dus ik moet er nu echt aan geloven ;-) 2 kaartjes versturen is niet zo'n punt maar (nu dus) 10 mensen taggen is een ander verhaal, ik denk dat ik dat anders aan moet pakken haha. Mooi foto's trouwens!

*~SCRAP-GEK~* zei

aaaahhhhh wat een schatjes van kinderen heb je zeg!!! en gave scrapspullen heb je gekocht hoor! heel veel plezier ermee! groetjes marije.