zondag 13 juni 2010

Naar de beurs geweest!

Gisteren ben ik met mijn zus en moeder naar de creadagen in Rijswijk! Wat hebben we een gezellige dag gehad, en heerlijk veel geshopt.
Ik ben veel mensen van het SA forum tegen, heel leuk om mensen in het echt te zien!
DIt is mijn buit:
Nieuw papier, witte bloemen om te spuiten met nieuwe shimmermist:
een pons van Martha Stewart, lintjes, stempels en 3 sketch markers
Heel veel kralen, touw en andere benodigdheden, om armbanden, sleutelhangers en boekeleggers te maken:
en ik heb 's avonds direct een armband gemaakt! Ik vind hem super leuk geworden.
Bedankt voor het langskomen weer!

6 opmerkingen:

Xan zei

heey Petra wat een leuke spulletjes heb je gekocht zeg!
Je armband is waanzinnig!
Super!
Veel plezier met je aankopen.
Liefs Xan

Heidie zei

wat een leuke spullen heb je gekocht. En je armband is super. Heel veel plezier met je aankopen.

liefs Heidie

PatriciaKleijn zei

Gave spulletjes heb je gekocht zeg! de armband is erg mooi geworden

*Kus Patries*

Wendy Schoonhoven zei

Gaaf allemaal zeg, dat Echo Park papier is ook erg leuk hè? Veel plezier met je aankopen en je armband ziet er super uit...groetjes, Wendy.

Amelia Lune zei

Erg leuke armband! Ik krijg zin om m'n juwelenspullen terug boven te halen!

Ria zei

Jij kunt voorlopig weer voorruit, wat een mooie spulletjes heb je gekocht, en al die kralen super een prachtige armband trouwens !!!


groetjes Ria S.