maandag 21 juni 2010

Karen Doodles uitdaging

--------------------------------------
EDIT:
Ik ben echt suf bezig geweest, deze kaart kan natuurlijk helemaal niet meedoen met de uitdaging van Karen Doodles.... Want het is geen afbeelding van Karen, maar een magnolia. Ik heb lekker op zitten letten..... (schaam)
Ach nou ja dan kan hij niet mee doen, ik heb toch lekker een kaartje gemaakt;)
---------------------------------------
Deze keer was de uitdaging bij het nederlandse blog van Karen Doodles: summertime. Waar ik bij dit thema direct aan dacht was de heerlijk relaxte zomer als je geslaagd bent. Een nichtje van mij is geslaagd en heeft dus zo'n heerlijke relaxte zomer voor de boeg:):) Voor haar heb ik het volgende kaartje gemaakt: Ik ben zelf wel tevreden met het kaartje maar vind hem wel een beetje kaal eigenlijk, ben benieuwd naar jullie mening.

3 opmerkingen:

PatriciaKleijn zei

Mooi kaartje hoor

*Kus Patries*

nicolet zei

Prachtige kaart Petra!! Alleen kan de kaart helaas niet meedoen aan de uitdaging, want je hebt geen Karen´s Doodles afdrukje gebruikt.
Groetjes Nicolet

Irene zei

hihihih, ondanks dat je niet mee doet aan de challenge...;) vind ik hem prachtig hoor!!!

gr irene