maandag 7 juni 2010

BG Cappela

Ik heb van het weekend even geshopt bij Joan Gevaerts in Ede. Echt slagen kon ik er niet maar ik heb natuurlijk wel wat gekocht, bijvoorbeeld een papier blokje van 6 bij 6 van BG Cappela. Echt heel mooi papier:):)
Daar heb ik natuurlijk direct even twee kaartjes mee zitten maken zondag:
Ook heb ik een kaartje gemaakt voor mijn vader, hij heeft zaterdag geholpen om een bij ons achter een nieuwe poort te maken. Dat was echt een hele klus, die Leon in zijn eentje echt niet in een dag af had kunnen maken. Karen Doodles had een stempel van een leuke klus opa, dus die moest ik wel hebben natuurlijk.
Zie hier het kaartje:
Bedankt weer voor het kijken!

4 opmerkingen:

M@ureen zei

Prachtige kaartjes met je nieuwe papiertjes!

Greetz,
Maureen.

PatriciaKleijn zei

Leuke kaartjes hoor

*Kus Patries*

Anoniem zei

Mooi gewerkt heb je ervan gemaakt.
Op die eerste kaart zijn dat pareltjes of magic dots ?
Werkt wel heel mooi af.
grtjes
Christa

Heidie zei

wat een schitterende kaarten heb je weer gemaakt.

groetjes Heidie