zondag 31 mei 2009

Kasteel boekje

Vorige week heb ik eindelijk het kasteel boekje verwerkt wat ik vorig jaar op de kreadoe had gekocht. Ik had er toen zelfs al papier bij gekocht, maar er gewoon nog nooit aan begonnen. Nu had ik ook al weer een tijdje de foto's klaarliggen van Mara's prinsessenfeestje... dus ik moest het gewoon een keer doen!
Toeni k eenmaal bezig was, ging het zo lekker, en was het eigenlijk best snel klaar. Ik heb alleen nog geen kans gezien om dit op mijn blog te laten zien!
Dus nu op deze mooie pinksterdag, neem ik er maar even tijd voor:
Het vooraanzicht:
een paar foto's van de binnenkant:
En een paar detailfoto's:

Wij gaan zo lekker naar het strand en ik wens jullie allemaal lekkere zonnige Pinksterdagen, en als je nog niet gereageerd hebt op mijn vorige post, heb je nog tot dinsdag om dit te doen, dan trek ik een gelukkige winaar!

1 opmerking:

Je@net zei

Ziet er super uit petra! Een prachtig boekje geworden joh!!