woensdag 6 mei 2009

Gift Card Holder

Op het blog van Ingrid staat een leuke uitdaging, om een gift card holder te maken. Ik vind het altijd een genot om Ingrid's blog te bekijken, en krijg altijd spontaan zin om te gaan scrappen. Ik heb dan ook veel plezier beleefd aan het maken van deze gift card holder.
Ik moet nog even iets verzinnen om er in te doen, maar ik wil hem graag aan mijn moeder geven voor moederdag. (Mam als je per ongeluk op mijn blog kijkt, nu dus even niet verder kijken...:):))

6 opmerkingen:

Ingrid zei

Wat een gave gift card holder, Petra. Ziet er erg mooi uit. Er zijn de laatste dagen wat technische problemen met Mister Linky, waardoor de link verdwijnt. Hopelijk staat'ie er later vandaag of anders morgen weer. Zo ging het van de week ook. ;-) Bedankt voor het meedoen.

Je@net zei

Wauw, ziet er gaaf uit Petra!! Leuk moederdagcadeautje!

Martine zei

Wat is ie leuk!!! Hopelijk kijkt mam een keertje niet op je blog...

Groetjes, Martine

Elena zei

Mooi! En gelijk je nieuwe pons kunnen gebruiken! Helemaal top!

xx

Marga zei

Ohh die is mooi zeg, prachtig gemaakt, ik vind ook die rub-ons zo over dat venster erg mooi gedaan.
Liefs,
Marga

Dora zei

Hij is schitterend Petra, echt een plaatje, hele mooie frisse kleuren!

Groetjes Dora