zondag 3 mei 2009

Bush Gardens

Het is weer zondag, dus ik heb weer mee gedaan met de Sketchy Sunday! Weer zo'n leuke sketch deze week, met veel foto's. Ik heb nog zoveel foto's van onze vakantie in Amerika, dat dit wel weer goed uit kwam. Dit is mijn resultaat geworden: en een detail: Vrijdag is Martine 30 jaar geworden, dat heeft ze zaterdag gevierd met een Big 30 party, daar hoort natuurlijk wel een kaartje bij: En natuurlijk horen daar ook kadootjes bij, wij (mijn andere zus en ik) hebben 30 scrapkadootjes voor haar gekocht en die in een mand gedaan. We hebben alle kadootjes genummerd en ze moest ze op nummer openmaken! :):) Dat was wel even zoeken naar het juiste nummer steeds: Fijne zondag nog allemaal!

3 opmerkingen:

Martine zei

Hij is weer super geworden Peet! Gave kleuren, super foto's, mooi geheel geworden!

Enne ik ben zooo blij met mijn 30 scrapcadeautjes!!

Groetjes, Martine

Marga zei

Mooie LO! En een heel leuk kaartje. Wat een ontzettend leuk idee, een mand met 30 scrapkadootjes :) Super!

Liefs,
Marga

Ingrid zei

Wat een leuke layout heb je gemaakt. Ik zag die sketch ook al voorbij komen en misschien ga ik er ook nog mee aan de slag. Je kaart is ook mooi. Volgens mij valt het JB Soup papier goed in de smaak of niet? Nog gefelcitieerd met je zus. Leuk zo'n mand met 30 kadootjes.