maandag 10 maart 2008

Wat vliegt de tijd!!

Mara is vanmorgen voor het eerst wezen wennen op de basisschool. Eind van de maand wordt ze vier en vanmorgen mocht ze vast een keertje op bezoek komen. Ze had er heel veel zin in, maar tegelijkertijd was het ook zo ontzettend spannend voor haar. De afgelopen dagen huilde ze veel, vroeg ze veel aandacht, en had zelfs een beetje last van hoofdpijn... van de spanning. Maar vanmorgen werd ze erg vrolijk wakker en was ze in een bijzonder goed humeur. Eenmaal op school wilde ze eigenlijk niet dat ik weer weg ging... toen ik haar om 11.45 uur weer kwam halen had ze het enorm leuk gehad. Ze wilde eigenlijk ook wel vanmiddag weer naar school, zeker toen we Sebas weer terug brachten voor de middag. Ze mag vrijdag weer een ochtendje komen. Dat komt dus wel goed. Ik zelf vind het ook spannend, mijn meisje al weer vier jaar! gelukkig heb ik kleine Belle nog thuis...

1 opmerking:

Marga zei

Ach goshie, ja dat is ook een spannend avontuur natuurlijk, voor het eerst naar school. En wat zijn die foto's leuk joh, zo'n schattig meisje, daar smelt je toch helemaal van?