woensdag 12 maart 2008

nog langer wachten....

Vandaag was het de laatste dag dat er werkstukken ingeleverd konden worden voor de DT Call, en ik had stiekum wel gehoopt dat er daarna redelijk snel uitsluitsel gegeven zou worden. Maar helaas kreeg ik vanmiddag een mailtje dat we allemaal hele mooie werkstukken hebben gemaakt, en dat ze daarom de jury een beetje hebben uitgebreid. Meer mensen betekend meer overleg, dus meer tijd nodig... Waarschijnlijk krijgen we zondag een mailtje met de uitslag. nog 4 nachtjes slapen dus... Ach ja we wachten nu al zo'n tijd, ik ben blij dat ze het zo serieus nemen en er goed over nadenken, maar ik vind wachten nu eenmaal niet zo leuk (LOL) Dit is trouwens het 100ste berichtje wat ik tik sinds de start van mijn blog, best een leuke mijlpaal vinden jullie ook niet?

2 opmerkingen:

Marga zei

Gefeliciteerd met je 100ste berichtje. Wat gaat dat eigenlijk snel hè.
Jammer dat je nog langer op de uitslag moet wachten, maar de duimen staan nog steeds in turbostand hoor :)

Leontine zei

Gefeliciteerd met je 100e....toevallig had ik die ook van de week!! Erg hè, dat lange wachten? Groetjes, Leontine