dinsdag 18 maart 2008

Sisters

Van de week weer een lay out gemaakt met een foto van de meiden die er al een poosje lag.
Het papier had ik ook al erbij liggen, maar elke keer kwam het er gewoon niet van om de lay out te maken. Nu dan eindelijk gelukt!
Het papier is van My mind eyes en vind ik zo mooi!!
Toen de lay out af was met de restjes nog even wat kaartjes gemaakt! ik vind dat stempeltje met het vogeltje ook zo schattig!
Bedankt weer voor het kijken op mijn blog en voor de lieve berichtjes die jullie achterlaten!

3 opmerkingen:

Marga zei

Mooie LO weer Petra. Wat past dat papier prachtig bij de kleding van je meiden. Heel stijlvol zo.
Je kaartjes zijn ook erg leuk geworden :)

Ingrid zei

Mooie layout en leuke kaarten. Ik blijf MME papier soms moeilijk vinden, maar jij weet er goed raad mee.

Je@net zei

Lieve lo en je kaartjes zijn weer super!!