maandag 6 april 2009

Feest op school

Vorige week was Mara jarig en vandaag heeft ze op school getrakteerd en vanmiddag viert ze haar prinsessenfeestje!!
In de klas mogen ze aan het eind van het feestje, op de tafel gaan staan en dan over de kaarsjes heen springen, Mara wilde dat heel graag, kijk eens hoe hoog ze kan springen:
We hadden cupcake-jes gebakken en die versierd, deze mocht ze uitdelen op school.

Voor haar verjaardag krijgt ze twee konijntjes, deze zijn nu nu maar 4 weken, dus we moeten nog even wachten voor we ze mee mogen nemen. De konijntjes zijn geboren bij een vriendje van Sebas, dus gelukkig kunnen we vaak gaan kijken hoe het met ze gaat. Op deze foto waren ze nog geen week oud:

En op deze foto zijn ze bijna 4 weken oud:

We hebben nog niet gekozen welke we nemen, omdat we graag 2 vrouwtjes willen, en dat gaat de dierenarts eerst nog bekijken. Maar ik heb stiekem al wel een beetje een voorkeur, ik vind die hele witte met alleen bruine oortjes erg schattig.... maar ja ik mag niet kiezen :)

Dan heb ik ook nog tijd gehad om te scrappen van het weekend, ik heb een lay-out gemaakt met de foto's van onze reis, hier waren we op een prive eiland van de cruise maatschappij, echt zo luxe allemaal en heerlijk weer:

Verder ook nog wat kaartjes voor mijn werk gemaakt:
Ondanks dat het maandag is, ben ik bang dat ik vandaag geen kaartje voor 2sketches4you kan maken vandaag. Heel misschien dat ik na het partijtje vanavond er nog zin in heb,m ar ik denk dat het morgen wordt...

4 opmerkingen:

Unknown zei

Ohhhh die nijnies zijn lief :D Ik heb altijd konijnen gehad maar Robert is er allergisch voor o.a. konijnen dus hij wil er perse geen een meer :-(

Anoniem zei

Allereerst nog gefeliciteerd met je dochter. Wat gaat de tijd snel he? Ze worden zo snel groot.
Wat een schattige konijntjes zeg. Met zo'n verjaardagscadeautje zal ze wel erg blij zijn.
Veel plezier gewenst als de konijntjes straks bij jullie komen wonen.

Saskia van de Ven - Vink zei

Wat een lieve konijntjes!!
Wordt een gezellige boel!
Gaan ze binnen of buiten wonen?

Anoniem zei

Wat een lieve Konijnen ik heb dezelfde konijnen als die drie witte