maandag 24 september 2007

Vakantie album gemaakt in 12 uur...

Zaterdag ben ik met mijn moeder en mijn zussen naar Wageningen geweest, daar hebben we de eerste Pat mee gemaakt. Pat staat voor Piens Album Track. Het was geweldig!! We begonnen om 10.00 uur 'smorgens en toen we om 22.00 uur 's avonds naar huis gingen hadden we bijna allevier een compleet album af! Van te voren hadden we een lijst met de benodigde foto's gekregen, hoeveel per layout, en welke maat. Die hebben we allemaal van te voren uit gezocht en op maat gesneden, dit was veel werk vooraf, maar erg leuk om er op deze manier al mee bezig te zijn. Om tien uur zijn we dus begonnen met LO 1, met 95 man tegelijk! We zaten in een soort college zaal, met erg veel ruimte om te scrappen per persoon, en voor ons een groot scherm met daarop de voorbeelden. Iedereen had ook een pizza doos met benodigdheden voor zich liggen, daar zochten we steeds de benodigde materialen per LO uit. Natuurlijk kon je je eigen materiaal en eigen ideeen ook nog gebruiken. Op deze manier werd eigenlijk geen een album het zelfde. Ik heb echt nog nooit zo snel een vakantie album gescrapt! Ik heb alleen zondag ochtend nog even de kaft versierd en het album in elkaar gezet, en nu is het dus helemaal af! Ik ben erg tevreden erover, maar kan jullie nog geen foto's van het album laten zien, omdat 13 oktober er nog een PAT gehouden wordt, en dan maken ze hetzelfde album. (dit omdat de inschrijving voor PAT1 zo snel vol was) maar wel een foto van ons zelf! Dus na 13 oktober zal ik het laten zien... nog even geduld dus weer.

2 opmerkingen:

*~SCRAP-GEK~* zei

oooooh flauw hoor, want je maakt me nu wel heel erg nieuwsgierig!!! LOL! maar we wachten maar geduldig af en zit niks anders op! ;-)
whahaha...hoezo erg! fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad! groetjes marije.

Moon Hulsman zei

laat je ons niet te lang wachten ben ook heel benieuwd
Liefs Moon