donderdag 13 oktober 2011

weer twee kaartjes

Op mijn werk heeft een collega een kleinzoon gekregen, dat is natuurlijk wel een kaartje waard. Dus ik heb een kaartje met zijn naam zitten maken.
Dit is het resultaat geworden:

 en natuurlijk een detail foto:
Dan heb ik ook nog een verjaardagskaartje voor mijn werk gemaakt, weer eens een zonder afdrukje, en meestal vind ik ze heel saai zonder afdrukje, maar deze vind ik toch wel erg leuk geworden:)
 ook hier weer een detailfoto:
Dank je wel weer voor je bezoekje.

5 opmerkingen:

Maria zei

Ze zijn weer erg leuk, Petra!

Groetjes,

Maria

nicolet zei

Ze zijn beiden super!
Groetjes Nicolet

Liberta zei

Helemaal top Peet.
Ook zonder afdrukjes.

Liefs, Lieb

arjette zei

Allebei je kaartjes zijn hartstikke mooi!!!!

gr. arjette.

Martine zei

Ik heb het je al gezegd maar hier nog maar een keer, ze zijn superleuk, zelfs zonder afdrukje!
Liefs, Martine