dinsdag 18 oktober 2011

Karens Doodles uitdaging 85

Deze week is de uitdaging om een kleine kaart te maken. Nu vind ik het erg leuk om een kleine kaart te maken, maar dan doe ik het meestal zonder afdrukje. Het was voor mij dus best een uitdaging om een klein kaartje te maken van 10 bij 10 cm met een afdrukje.
Dit is dan wel direct een groot voordeel van Digistamps, want je drukt de afbeelding gewoon in de grootte af, die jij zelf wil!
Ik heb gekozen voor Santa Dog gekozen, ik vind deze kersthond echt geweldig leuk!
Dit is mijn resultaat:
en een detail foto natuurlijk, hier kunnen jullie de bontrand langs de jas goed zien. Ik vind dit zo'n leuk effect geven.
Gaan jullie ook nog even op het uitdagingen blog kijken, naar de kaarten van de andere dames, ze zijn weer erg leuk!
Bedankt weer voor je bezoekje!

10 opmerkingen:

Aletta zei

Leuke kaart en deze digi is ook zo geweldig om een kerstkaartje mee te maken. Mooie bloem.

Groetjes Aletta

Liberta zei

Ik blijf deze digi super leuk vinden.
Super gave kaart Peet.

liefs, Lieb

Bernadet zei

wat een leuke kaart Petra!
Deze digi is echt geinig hè

Renata van Miltenburg zei

Prachtig, ben er helemaal weg van! Gaaf dat "bont"randje.

Liefs, Renata

Ellen zei

Wat een schattig kaartje en wat heb je die digi prachtig ingekleurd!
Groetjes Ellen

arjette zei

Dat is inderdaad een groot voordeel van digi's!! Je kaartje is geweldig leuk geworden!!!

gr. arjette.

Gretha zei

Schitterend Petra en die bontrand is idd heel mooi om te zien.
Prachtig ingekleurd ook.
Groetjes Gretha

Geertje zei

Leuke kaart, vooral de digi met dag bontrandje vind ik geweldig!!
Groetjes Geertje

* Üla * zei

Super kaartje, Petra! De hond is bijna echt, zo geweldig mooi ingekleurd en het bontlaagje maakt het alleen extra knus.
groetjes Ula

Anneke. zei

Prachtig kerstkaartje, Petra!
Groetjes Anneke.