vrijdag 21 januari 2011

paarse lay-out en een kaartje

Vanmiddag heb ik weer een lay out gemaakt voor de kwartaalchallenge van de Scrapotheek. deze keer was de opdracht om de volgende kleuren te gebruiken: Paars, roze en lime.
Ik had nog foto's van het concert van Clouseau waar ik in december geweest was, en op een van die foto's was het licht paars. Deze foto's waren dus uitermate geschikt om met deze kleuren gescrapt te worden.
Dit is mijn resultaat:
en wat dichterbij:
Dan heb ik van de week ook nog een kaartje gemaakt, niet te zoet, zodat hij ook naar een man verstuurd kan worden, ik heb de inspriatie van het scrapotheekforum gehaald, daar plaatsen ze heel vaak voorbeeld kaarten, dit was er een van.
Mijn creatie:Bedankt weer voor het langskomen!

1 opmerking:

Martine zei

Wat heb je er een leuke layout van gemaakt. Inderdaad prima kleuren bij deze foto! Je schiet ook al aardig op he, met de kwartaal challenge! Leuk hoor! En je kaartje is ook weer super, inderdaad niet te zoet, een echte mannenkaart! Leuk! Liefs, Martine