maandag 3 januari 2011

(eindelijk) 4 jaar

Ik heb gisteren eindelijk weer eens heerlijk zitten scrappen. De kwartaal chalenge van de scrapotheek gaf mij precies het zetje dat ik nodig had...
Ik heb eerst een kaartje gemaakt en daarna een lay out.
De Lay out gaat over de verjaardag van Belle, ze was op 26 september jarig, maar mocht al eind augustus op school starten. Daar was ze ontzettend blij mee, want nummer 3 had echt veel zin om naar school te gaan.
De lay out is doet dus mee voor de kwartaal challenge van de scrapotheek, de uitdaging was om papier van Doodlebug te gebruiken, ik moest heel diep graven in mijn papier stapel, maar ik heb het gevonden, zelfs het roze fluweelkarton is van Doodlebug.
en natuurlijk een detailfoto:
En dan het kaartje, de opdracht was om een stempelafdrukje te kleuren en er een kaart mee te maken, dat is een makkelijke opdracht voor mij, dus die heb ik direct ook maar gemaakt:

Bedankt weer voor het langskomen!

2 opmerkingen:

Heidie zei

wat een mooie lo en kaartje heb je gemaakt. Misschien alleen een tip. Je poppetje zweeft nu zo op je witte vlak. misschien een lijntje trekken of iets maken waar ze op zit.

groetjes Heidie

Martine zei

Ik vind ze super, ik dacht dat ik dat hier ook al had verteld, maar blijkbaar alleen op het forum bij de kwartaalchallange. Anyway ik had het je ook al life gezegd, maar bij deze nog een keer: ze zijn superleuk! Liefs, Martine