dinsdag 21 juli 2009

Eindelijk weer gescrapt

Na ruim twee weken heb ik eindelijk weer eens gescrapt, en het was echt heerlijk!! Ik heb een kaartje gemaakt naar aanleiding van een oude sketch van 2S4Y, een doosje om mijn kaarten in te bewaren en een lay-out, naar aanleiding van een oude sketchy sunday van het SA forum.
Ik heb veel nieuwe spullen gebruikt, afgelopen zaterdag ben ik namelijk wezen shoppen met mijn moeder en mijn zussen, ik heb veel scrapaankopen gedaan, of eigenlijk gekregen, want ik mocht van mijn lieve mama mijn verjaardagskado zelf uitzoeken, dus ik heb mijn mandje gevuld en mijn moeder heeft afgerekend :):) dat is wel heel erg leuk shoppen!!
Ook van mijn zussen mocht ik een kadootje uit kiezen, ik heb een embelishmentopbergtas gekozen, van MIMI. Echt super handig, ik zal hem wel een keer op de foto zetten. ook kreeg ik nog wat glitters er bij van ze! Thanks!
(ik weet dat ik eigenlijk foto's moet plaatsen, als ik zo'n berichtje plaats, maar alles is al opgeruimd...)
Ik hoop dat ik jullie wel kan verblijden met de foto's van mijn gemaakte dingen van vandaag:
het kaartje dat ik heb gemaakt:
Mijn lay-out met een foto van de schoolfotograaf:
Het doosje voor mijn gemaakte kaarten, uit de Cards Only:
en nog een notitieblokje voor een leidster op de creche die weggaat:
Dat was het weer voor vandaag. Ik ga nog even heerlijk genieten van het zomer weer!
Bedankt weer voor het langskomen!

3 opmerkingen:

Martine zei

Wow jij hebt niet stil gezeten op je vrije dagje! Leuke dingen heb je weer gemaakt en ik zie inderdaad allemaal nieuwe dingen (papier en glitters enzo)! Super!

Groetjes, Martine

Dora zei

Die zijn allemaal even leuk, de kaart is super, de lo echt een schatje, het doosje voor de kaarten is om te smullen en zo'n notitieboekje is ook heel erg leuk!
Groetjes Dora

Marga zei

Ohh wat mooi zeg. Ontzettend leuke dingen heb je gemaakt met hele lieve papiertjes. En een prachtige foto.
xx Marga