zaterdag 25 juli 2009

4 lay-outs gemaakt

Gisteravond was Leon met Martine naar de nieuwe Harry Potter film. Ik ben blij dat hij met iemand kon, omdat dat echt zo zonde van mijn geld vind... ik heb gewoon niets met Potter.
Maar dat gaf mij de gelegenheid om heerlijk te scrappen, ik had donderdag al een spread gemaakt en gisteravond heb ik nog 3 lay-outs gemaakt.
Zie hier het resultaat:
Ik vind deze foto's van Belle zo mooi, ze zijn gemaakt onder aan een waterval in Frankrijk, maar dat zie je hier helemaal niet. (daar heb ik trouwens ook hele mooie foto's van, die volgen vast ook nog wel :))
Dan schoolfoto's van Sebas, ik blijf het moeilijke foto's vinden, en toch wil ik ze elk jaar wel gescrapt hebben, het is zo leuk om dat straks van alle jaren van de basisschool te hebben.
Hier een foto van Sebas in Disneyland, de foto van de lay-out is niet zo goed gelukt, maar hellaas gaat het even niet beter....
En ongeveer de zelfde foto van Mara: (van Belle heb ik er ook nog een, maar die lay-out is nog niet klaar, die volgt ook later)
Bedankt weer voor het langskomen!

2 opmerkingen:

Martine zei

Ze zijn gaaf geworden Peet! Ik heb ze gisterenavond (oh nee dat was al vanmorgen vroeg...) natuurlijk al in het echt gezien! Ze zijn super! Vooral die van Belle vind ik erg goed gelukt! Superkleuren bij de prachtige foto's! Groetjes, Martine

Je@net zei

Wauw, lekker bezig geweest Petra en wat een ontzettend leuke lootjes allemaal!!