maandag 22 juni 2009

en weer is er een week voorbij...

Jeetje, is er al weer een week voorbij, de tijd vliegt voorbij, gelukkig vind ik nog wel wat tijd om te scrappen, maar de tijd om mijn creaties dan vervolgens op mijn blog te zetten, die vind ik dan dus niet...
Maar nu ga ik er even voor zitten en kan ik jullie showen wat ik de afgelopen week heb zitten maken.
Ik had ergens een uitdaging gelezen, om een boekenlegger te scrappen, dat heb ik dus gedaan, maar nu kan ik nergens meer terug vinden waar dat was... handig he, maar ik heb dus wel een boekenlegger gemaakt: (sorry, ik krijg de foto niet gedraaid...)

Ik vond de draadjes zo leuk, die hangen over het boek heen:

Dan heb ik in opdracht een condoleance kaartje gemaakt: Vrijdag trouwde Sebas zijn juf van school, groot feest natuurlijk, ik heb een doosje gemaakt waar we bruidsuikers in gedaan hadden, deze heeft Sebas gegeven: Ik heb ook foto's gemaakt natuurlijk op de dag zelf, waar ik van het weekend een boekje van gemaakt heb, deze kan Sebas dan morgen aan zijn juf geven (ze is vandaag nog even vrij). Ik zal jullie niet vermoeien met het hele boekje, maar ik laat jullie een paar foto's zien:

Dan heb ik ook nog twee lay-outs gemaakt de afgelopen week, met foto's van onze Amerika vakantie, ik wil namelijk zoveel mogelijk foto's van die vakantie al gescrapt hebben voor dat we weer op vakantie gaan, en dat is al over twee weken, dus vandaar:

Ik vond deze quote echt geweldig en zo goed passen bij de foto's!

En een lay-out over ons dagje in Universal Studio's:

Nou dat was het! Best veel gedaan afgelopen week, vanmiddag hoop ik natuurlijk de sketch van 2s4y te maken, dus wie weet tot vanmiddag!!

2 opmerkingen:

Floortje zei

Wauw Petra, wat heb jij heerlijk zitten scrappen van de week! Je hebt echt leuke dingen gemaakt. Wat een mooi kado trouwens voor de juf, vrijdag trouwen en dan dinsdag al haar eerste fotoalbum. Lief van je en dat zal zij zeker ook vinden.
Groetjes, Floortje

Tamara zei

je bent lekker bezig geweest petra :) leuke dingen heb je gemaakt.. xx Tamara