maandag 8 juni 2009

DCL #2

Daar ben ik weer met mijn kaartje voor het Dutch Card Lovers blog! Ik vind het een enorme eer dat mijn vorige kaartje het gehaald heeft tot de top drie in de eerste challenge van dit blog. Helaas heb ik uiteindelijk niet gewonnen, maar het kaartje van Anja, was dan ook echt prachtig!!! Maar hier dus mijn uitwerking van de tweede sketch:
Ik hoop vanavond nog tijd te vinden voor de sketch van 2S4Y, maar ik weet niet of het gaat lukken, dus waarschijnlijk zien jullie me morgen weer!
Ik zag trouwens dat dit mijn 300ste berichtje is dat ik plaats, dat vind ik best veel eigenlijk!!Fijne avond!

6 opmerkingen:

Dora zei

Wat een schitterende kaart weer! Heel mooi en gefeliciteerd met het bekalen van de top 3!!
Groetjes Dora

Anoniem zei

Je kaartje is weer erg leuk geworden.

Patricia zei

Je kaartje is weer erg super,en bedankt voor het meedoen!!

Wendy Schoonhoven zei

Je kaart voor de 1e sketch was leuk maar deze kaart is ook leuk hoor. En je hoeft idd geen sterren te gebruiken, het is leuk om te zien dat iedereen er zijn/haar eigen draai aan geeft. In ieder geval bedankt voor het meedoen, groetjes, Wendy.

Rosalien Zwackhalen zei

Hij is weer super hoor! Heel leuk met het chipboard, en mooi papier. Toppie! :)) Bedankt voor het meedoen.

Groetjes Rosalien

Natasja Vink zei

weer zo´n mooi kaartje, bedankt voor het meedoen.

Gr. Natasja