woensdag 18 februari 2009

Weer eens een spread gemaakt!

Ik heb vamiddag even lekker zitten scrappen, ik heb weer eens een spread gemaakt, dat was wel erg lang geleden...
Ik had nog zo veel foto's liggen van Sebas zijn verjaardag dat ik ze nu maar eens heb gebruikt!
Dit is het resultaat:
En een detailfoto:
Zondag middag heb ik ook nog even gescrapt, ik heb me voor deze lay-out laten insprireren door een l ay-out van Ingrid, de lay-out van haar heeft op de cover van het SBM gestaan en ik vond hem zo mooi dat ik hem heb gelift. Ik heb andere kleuren gebruikt waardoor de lay-out er toch heel anders uitziet :) Dit is mijn resultaat geworden:

En een detailfoto:

Bedankt weer voor het langskomen!

3 opmerkingen:

Sandra1968 zei

Leuke LO's. Vooral So Happy Together vind ik heel erg mooi!

Ingrid zei

Leuke spread. Ik moet je bekennen dat ik nog nooit een spread heb gemaakt. Wat leuk dat ik je inspiratiebron ben geweest voor je andere layout. Ziet er goed uit hoor.

Fijn weekend!

Unknown zei

mooie lo's petra! Wil je alvast een fijne vakantie wensen maar dat zal wel lukken denk. We zien de foto's wel verschijnen :)

groetjes, claudia