vrijdag 13 februari 2009

Kaartje voor Sophie

Een collegaatje van me heeft twee weken geleden een dochtertje gekregen, Sophie! Natuurlijk heb ik een kaartje voor haar gemaakt met dit leuke prinsessenpapier, er is immers een klein prinsesje geboren.
Verder was een andere collega dinsdag jarig, en ik had natuurlijk ook voor haar een kaart gemaakt:
En weet je wat me toen gevraagd werd.... Of ik niet op bestelling van die mooie kaarten wilde maken voor al het personeel (tegen betaling:)) Nou dat wil ik natuurlijk wel, ik ga dus lekker aan de slag!
Ik heb heel veel zin om lekker te scrappen, omdat het er de hele week niet van gekomen is, het is zo giga druk op mijn werk. Ik heb een contract voor 28 uur, maar ik heb de algelopen weken al steeds meer dan 36 uur gewerkt... en ja die uren gebruik ik anders om te scrappen, maar dat is er dus niet van gekomen, jammer genoeg.
Maar nu is het weekend en ga ik lekker scrappen!
Fijn weekend!

5 opmerkingen:

Martine zei

Wat een schattige kaartjes zeg! Enne wat leuk dat je een opdracht hebt gekregen!!!

Groetjes, Martine

Sylvia zei

Hey Petra,

inderdaad wat een leuke kaartjes! ik ben vollop bezig met scrappen:) en met mijn blog, dank je wel voor je berichtje!!

liefs sylvia

Anoniem zei

prachtige kaartjes weer!! en wat een eer kaartjes voor je collegas te mogen scrappen.. ben je wel even mee bezig.. xx Tamara

Marga zei

Hartstikke leuke kaartjes heb je weer gemaakt. En wat ontzettend leuk zeg dat je ze nu in opdracht mag maken. Zo heb je extra veel eer van je werk.
Liefs,
Marga

Monica Anderberg zei

Your Hoera card is so wonderful! Just in my taste. Thank you for your inspiring blog