woensdag 9 januari 2008

Foto's van mezelf...

Meestal ben ik niet zo tevreden over foto's die van mij gemaakt worden... ( ik denk dat heel veel scrappers dat hebben) Maar vanmiddag kreeg ik van de fotograve die bij ons op de KinderVilla foto's heeft gemaakt, de foto's die ze van mij heeft gemaakt in september. En ik vond ze zomaar leuk! Dat is dus echt heel bijzonder.
Wel een beetje jammer dat ik nu net foto's heb besteld, maar acht dan moet ik er gewoon nog een paar bestellen, dat is ook geen ramp he?

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Wow. hele mooie foto's. Zou ik ook blij mee zijn.

Marga zei

Wat een ontzettend leuke foto's zeg. Je bent erg knap, geen wonder dat je zulke prachtige kindjes hebt :)

Anoniem zei

Ze zijn zeker ontzettend leuk :D

Charlotte zei

Ze zijn prachtig Petra!

Je@net zei

Wat een gave foto's Peet!! Kan me voorstellen dat je er blij mee bent!!
Dat wordt scrappen meis!!