maandag 21 januari 2008

Deck of me

Ik doe dit jaar mee met een challenge, een deck of me. Daarvoor geeft iemand van het forum elke week een opdracht en daar maak je dan een kaartje over. Ik heb nu week 1, 3 en 4 tegelijk gemaakt, omdat ik eerder nog niet zeker was of ik mee ging doen. Maar nu vind ik het helemaal super!
Alleen week 2 ontbreekt nog omdat ik daar een foto van mezelf voor wil gebruiken, en die komt als het goed is donderdag binnen, dan kan ik die dus van het weekend doen.
Week 1 What's on your mind?
Week 3 Remember when...
Week 4 What gives you power?
Eind van de week volgt mijn week 2 en dan waarschijnlijk ook weer de nieuwe van week 5

2 opmerkingen:

Heidie zei

Wat een mooie kaarten heb je er van gemaakt.
groetjes Heidie

Ingrid zei

Mooie D.o.M. kaartjes heb je gemaakt. En wat een geluk straal je uit op je trouwfoto.