woensdag 20 april 2011

Happy everything!

Vanmiddag weer een kaartje gemaakt voor de voorraad op mijn werk, heerlijk om te kunnen knutselen en dan vervolgens de kaartjes te verkopen. Dan kan ik weer van de opbrengst nieuwe spulletjes kopen. Helemaal goed dus!!
Vanmiddag dus een kaartje gemaakt met dit leuke afdrukje, ik heb zo nog meer dinostempeltjes, dus er zullen nog wel meer van dit soort kaartjes langskomen.

Ik heb de kaart buiten gefotografeerd omdat ik dacht dat de kleuren dan goed zouden overkomen, maar in het echt zijn de kleuren minder flets. Bedankt weer voor het langskomen.

2 opmerkingen:

Martine zei

Hij is superleuk en inderdaad in het echt zijn de kleuren mooier. Ik vind die stempel maar vooral ook de tekst erbij erg leuk! Liefs, Martine

Margot zei

ik zie weer een hoop mooie kaartjes voorbij komen op je blog, deze is mijn favoriet, zo'n leuk stempeltje!