zaterdag 23 april 2011

Best friends

Ik zit te wachten op de postbode, die een pakketje van Buzzer komt afleveren (ik mag sapjes van Coolbest buzzen).... maar hij komt maar niet. Ik wil graag in de tuin zitten, maar dan ben ik bang dat ik de bel niet hoor, dus ben ik maar binnen gaan scrappen :):) ook geen straf natuurlijk.
Deze lay-out heb ik gemaakt naar aanleiding van de vrijdag sketch, en natuurlijk is hij ook voor de kwartaalchallenge van het scrapotheekforum. De challenge was: gebruik papier van Girl Paperie. Dat had ik niet in huis, dus dat heb ik besteld van mijn gewonnen cadeaubon van de vorige challenge.
Dit is het resultaat, ik ben er erg tevreden over:
en natuurlijk nog wat detailfoto's:
Bedankt weer voor je bezoekje!

3 opmerkingen:

Margot zei

supermooie lo! ik vind de sketch ook erg leuk, ga het onthouden....

Maaike zei

superleuk lootje

Marielle zei

wat een prachtige layout, heel mooi papier
Liefs Marielle