donderdag 8 juli 2010

afscheidskadootjes voor de juffen

Ik ben een hele slechte blogger geweest, ik heb wel enorm veel zitten scrappen, vooral veel verjaarsdagskaarten, en kado boekjes. Ook heb ik voor de juffen op school iets leuks zitten maken. Morgen is voor de kinderen de laatste dag op school, ik heb koffertjes gemaakt naar aanleiding van een idee op het SA forum.
Dit is het eindresultaat:
In de koffertjes zitten allemaal kleine kadootjes zoals je hier op de foto kunt zien:
En hier nog een ander koffertje: (ik heb drie gemaakt in totaal)
Ik hoop dat je juffen hier blij mee zijn morgen, en dat we een heerlijk zonnige vakantie krijgen!
Bedankt weer voor het kijken.

7 opmerkingen:

nicolet zei

Oooh wat heb je dat prachtig gemaakt Petra!! Daar zullen ze superblij mee zijn!!
Groetjes Nicolet

Heidie zei

wat een prachtige afscheidskado's heb je gemaakt. Daar zullen ze vast en zeker erg blij mee zijn.

groetjes Heidie

Karin zei

Prachtig! Ik weet zeker dat je de juffen daar superblij mee zullen zijn!

Marian zei

Nou, als de juffen daar niet blij mee zijn.....
Heel leuk gedaan zo!

PatriciaKleijn zei

heel mooi zeg, daar boffen de juffen maar mee zeg

*Kus Patries*

Claudia zei

Fantastisch! Daar moeten de juffen wel blij mee zijn....
Mijn complimenten, super leuk.
Groetjes, Claudia

Amelia Lune zei

echt superleuk!