maandag 4 augustus 2008

Play

Vanavond was er een online crop op het SA forum, ik heb weer mee gedaan en ik heb de volgende lay-out gemaakt.
Het origineel was ook met dit zelfde papier gemaakt, ik heb niet alle vellen exact zo gebruikt, maar ik heb wel heel veel hetzelfde gehouden. In deze lay-out zit dan ook weinig eigen creativiteit, maar ik moet zeggen, zo heel af en toe is dat ook wel eens lekker....
Dit is hem dus geworden: De letters zijn oranje, maar dat zie je niet goed, ik hoop morgen even nieuwe foto's te maken...
Ik heb ook nog een andere lay-out zitten maken, die was gisteren al bijna klaar, maar ik vond dat hij nog iets nodig had... ik heb er nog wat glitter op gedaan, en nu is die geloof ik wel klaar...
ook hier een vreemde foto, want mijn toestel heeft echt kuren, hij draait de foto's om, links om of rechtsom en op zijn kop. Voor deze foto heb ik dus mijn toestel op zijn kop gehouden.... Ik zal dus proberen om hiervan ook morgen een nieuwe foto te plaatsen...

4 opmerkingen:

Martine zei

Ze zijn super geworden Peet! Allebei!

Ik ben ook bezig met de online crop... ik denk dat ik hem straks nog wel even plaats.

Groetjes, Martine

Anoniem zei

beide hartstikke leuk geworden!!

Marjan zei

Ze zijn weer meer dan leuk geworden!!

Je@net zei

Super geworden Petra!!