zaterdag 16 augustus 2008

naar de beurs geweest!!!

Vandaag ben ik met mijn zussen en met mijn moeder naar de knotsgekke kaarten en scrap dagen geweest in Den Bosch. Het was heel erg gezellig, wel behoorlijk druk, maar dat mocht de pret niet drukken!! Ik heb natuurlijk weer veel te veel gekocht... maar ja dat zijn jullie intussen wel van mij gewend he?:) Mijn zussen en ik kregen ieder van mijn moeder een bedrag om mee te shoppen, is dat niet lief?
Ik heb heel dik vilt gekocht, om te stansen, natuurlijk een paar stansen er bij, bloemen en brads:

Wat glimmermist, chipboard figuren, vilten bloemen, wat inktkussentje, twee flesjes tacky glue ( je kunt immers niet misgrijpen:)) headpins, knoopjes, stiften voor in de cricut en wat potloden in de kleurtjes die ik nog miste:

Zoals jullie zien ben ik weer heel goed geslaagd!!

Bedankt weer voor het kijken op mijn blog!

5 opmerkingen:

Rieni zei

leuke spulletjes heb je gekocht!!!!

Anoniem zei

wat een leuke spulletjes..veel plezier ermee!

Je@net zei

Wat een gave spullen Petra!! Veel plezier ermee!!

Heidie zei

leuke spullen heb je gekocht. En je hebt een award van mij gekregen, kijk maar eens op mijn blog.
groetjes Heidie

Anoniem zei

Wat een leuke spulletje heb je gekocht ;-)