zondag 16 december 2007

Ik heb een Cuttlebug gekregen!!!!

Joehoe!!!!! Ik heb voor de kerst een Cuttlebug gekregen! Ik ben er zo blij mee! Ik weet het, het is nog geen kerst, maar ik mag er van de kerstman alvast mee spelen. (dan mag de kerstman zelf ook al vast met zijn cadeautje spelen... een nintendo ds) (hihi)
Het was een hele zoektocht om er een te kopen, de cuttlebug wordt niet overal verkocht, en als ze hem dan wel verkopen, vaak alleen op bestelling... Dat wilde ik natuurlijk niet!! Dus zijn we gisterenmiddag met zijn vijven naar Rotterdam gereden, bij Piens Atelier hadden ze een make en take weekend met de Cuttlebug en de Bigshot! Dat kwam dus goed uit, ik heb hem even uit kunnen proberen en toen was ik natuurlijk nog meer verkocht!! Het was trouwens erg gezellig in de winkel!!
Ik heb er ook twee sizzix stansen bij gekocht, eentje met swirls en een set om te embossen... maar dat krijg ik nog niet voor elkaar..... wat ik ook probeer het lukt niet, of het is te dik dan krijg ik het er niet door heen, of het gaat er wel doorheen, maar dan blijft het papier gewoon, en gebeurt er niets... Dat moet ik dus nog even navragen! Ook heb ik vanmorgen nog een alfabet gekocht op internet, dat moet dan wel onder de boom!
Vanmiddag ben ik met Martine (mijn zusje) naar Doorn geweest naar Paper and Pictures! Daar hadden ze een midwinter weekend waar je workshopjes kon doen voor € 7.50. Het was erg gezellig ik heb een blikje gemaakt met een minialbumpje er in, met echt geweldig kerstpapier! zo leuk om te maken, en Jeanet en Marije leuk om jullie in het echt te zien, al vraag ik me af of jullie mij herkend hebben, wij waren de eerste twee die aan de workshop begonnen!
Hieronder het resultaat, ik vind het erg leuk:
Oh ja dan zijn jullie natuurlijk nog nieuwsgierig naar het verhaal van de kerstmarkt bij mijn moeder op haar werk...
Het was ongelovelijk gezellig, we hebben heel veel lol gehad, maar helaas hebben we niet erg veel verkocht. Hier kwamen natuurlijk met name oudere mensen, omdat het in een verzorgingstehuis was, en dat was dus duidelijk niet de doelgroep die deze cadeautjes wilde kopen. We hebben net niet de kosten voor het materiaal er uit gehaald, dat is natuurlijk erg jammer! We hebben dus nog heel veel kraamkadootjes over, ik heb er een aantal op internet gezet om te verkopen, maar door de verzendkosten die dat met zich mee brengt zal dat ook wel niet zo hard gaan. Wie weet kom je ons dus nog eens een keertje tegen op een markt oid. We gaan eens kijken of we niet nog ergens een kraampje kunnen huren, voor niet te veel geld natuurlijk. Maar ondanks dat we er geen winst op hebben gemaakt hebben we een enorm gezellige dag gehad, en de lol die we gehad hebben al vooraf om alles te maken met zijn allen is natuurlijk ook onbetaalbaar!
Iedereen nog een fijne zondagavond gewenst, en bedankt voor het lezen weer!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Veel plezier met je Cuttlebug en jammer dat jullie zo weinig hebben verkocht. Aan de prijzen lag het niet, want zo te zien hadden jullie alles vriendelijk geprijsd. Succes met de verdere verkoop.

*~SCRAP-GEK~* zei

hoi petra, heel veel plezier met je cuttlebug joh! en ik vond het erg gezellig dat je er zondag ook was....je kwam me al zo bekend voor, maar ik had de link nog niet gelegd! maar gaaf joh! en je blikje is helemaal toppie geworden! fijne avond nog! groetjes marije.

Heidie zei

heel veel plezier met je cuttlebug. En wat een leuke workshop heb je gemaakt. Wel jammer dat jullie niet zo veel hebben verkocht op de markt.
groetjes Heidie

Je@net zei

Heee Petra, wat lees ik nou!!
Nee, heb je niet herkend!! Jammer!! Had maar gezegd dat jij het was!!!
Je blikje is super geworden! Enne...ik had zelf geen foto's gemaakt, dus heb ik deze gebruikt om op m'n blog te laten zien! Hoop dat je het goed vindt!!