zaterdag 17 maart 2012

1 stempel 2 kleurtechnieken EKEF Deel 11

Vandaag ben ik weer aan de beurt voor de 1 stempel, 2 kleurtechnieken.
Samen met Geertje heb ik een stempel van Wee stamps uitgekozen en zijn we aan het kleuren gegaan.

Stempel: Suzi With Bunny (wee stamps)
Ik heb deze digi afgedrukt met een laserprinter op DCP papier (120gr) en ingekleurd met mijn Copic Markers.
Ik heb de volgende kleur nummers gebruikt:
Broek en truitje: BG72, BG15, BG13 en BG11
Hestje en de strik in haar haar: R32, R22, R20 en R11
Haren: Y28, Y26, Y23 en E50
Gezicht en handen: E51 en E50 (E93 voor de wangen)
Konijntje: C3 en C1
Mandje: E33, E31 en E30
Bloemblaadjes: YG17 en YG11
Bloemen: R22 en R20
Schoenen: W5, W3 en W1

Gaan jullie even op het blog van Elke Kaart Een Feestje! kijken naar de afbeelding van Geertje?
Dank je wel weer voor je bezoekje!

4 opmerkingen:

arjette zei

Mooi ingekleurd zeg!!

gr. arjette.

Anneke. zei

Prachtig ingekleurd, Petra!
Groetjes Anneke.

Aletta zei

Supermooi ingekleurd en een geweldige leuke digi

Fijn weekend

Groetjes Aletta

*mieke* zei

Dit zijn van die ontzettende lieve digi's en die heb je meer dan leuk ingekleurd Petra!
Groetjes Mieke