donderdag 23 februari 2012

Congratulations

En dan vandaag maar nog een kaart voor mijn werk. We hebben daar ook af en toe een jongens/mannen kaart nodig, dus vandaar dat ik deze heb gemaakt.
Ik vind dit stempeltje van LOTV zo leuk! Ik heb hem gekleurd met mijn copics en het papier is van Echopark.

Ik blijf het wel lastig vinden om kaarten zonder bloemen te maken, vandaar dat ik maar veel designpapier heb gebruikt (lekker veel lagen) en wat parels en een knoop.
Dank jullie wel voor het langskomen!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vind dit echt een leuke jongenskaart. Mooi papier en een erg leuk afdrukje. Goed passend voor een jongen. Heel leuk hoe je die knoop in de tekststempel heb gedaan.
groetjes Joke

Yvonne zei

Geweldig leuke jongenskaart!! Heerlijke kleuren heb je gebruikt.
liefs Yvonne