dinsdag 24 januari 2012

EKEF uitdaging 99 Kleuren uitdaging

Het is weer dinsdag en dus tijd voor een uitdaging bij Elke Kaart Een Feestje!
Deze week is Colart onze sponsor en zijn er Flexmarkers te winnen, hoe gaaf is dat?!?
We vragen deze week om een kaart te maken in een kleurcombinatie die je zelf uit onderstaande kleuren mag kiezen.

Het is de beurt aan team Turkoois, maar ik heb ook een kaartje gemaakt omdat ik de kleuren ook zo leuk vond.
Gaan jullie op ons blog even kijken naar wat de meiden van Turkoois ervan gemaakt hebben?
Op de foto komt het blauw wat anders over, maar ik het was geinspireerd geraakt door de twee blauwe tinten.
 En een detailfoto:
Dit kaartje heb ik opgestuurd naar mijn zusje Martine die vorige week de sleutel heeft gekregen van haar eerste echte grote mensen huis:) Veel geluk zus!
Dank jullie wel weer voor het langskomen!

3 opmerkingen:

*mieke* zei

Wat een leuke echte groten mensen huis kaart heb je gemaakt Petra!
Groetjes Mieke

Anoniem zei

Mooie kaart!
Liefs, Myriam

Martine zei

Hij is in het echt nog mooier! Dank je wel lieve grote zus! Ook nog voor het helpen zondag! Liefs, Martine