vrijdag 8 juli 2011

Sophie

Maandag is een kennis van ons bevallen van een tweede meisje, Sophie heet ze.
Dat is natuurlijk een prachtige reden om weer een kaartje te maken:):)
Ik had een beetje ruzie met mijn printer en dus kon ik de stempel van Karen Doodles niet op aquarelpapier printen. Gelukkig had ik haar nog liggen op DPC papier en dus heb ik mijn copics weer gebruikt. Dat is toch ook weer erg leuk, en het effect vind ik ook erg mooi! Zo leuk om deze twee kleur technieken af te wisselen!
Zie hier het resultaat:
en een detailfoto:
Bedankt weer voor het langskomen.

3 opmerkingen:

Tinie zei

Wat een leuk kaartje!! Leuk als geboortekaartje!!
groetjes Tinie

Martine zei

Ik heb hem al in het echt mogen bewonderen en dan is ie nog mooier! Echt een superlief meidenkaartje! Liefs, Martine

Hetty zei

Wauwie! Heel erg mooi. Lief is deze digi he!