zondag 13 februari 2011

The love of my life

Vanmorgen was er een extra opdracht voor de kwartaal challenge op het forum gezet. Daar ben ik natuurlijk direct mee aan de slag gegaan :)
Aangezien in bezig ben om mijn file folder (van de workshop van P&P) te vullen, moest deze op A4 formaat. Dat is best even puzzelen, maar het is niet onaardig gelukt vind ik zelf:)
Dit is mijn resultaat:Let even niet op de taalfout... (ik weet dat life in deze zin met een "f" moet, dus dat moet ik nog even gaan aanpassen...) maar ik plaats hem toch maar vast, aangezien de deadline morgen al is, voor deze opdracht.
Bedankt weer voor het kijken:)

7 opmerkingen:

Petra zei

Je layout is echt heel mooi geworden! Grappig om te zien hoe jouw en Martine dr uitwerkingen van dezelfde lift zo anders zijn geworden, maar alletwee superleuk zijn!

Liefs van Petra.

Martine zei

Hij is super mooi geworden! En zo anders dan die van mij inderdaad. Wel zo'n hart uit dezelfde serie. Leuke foto's van Leon ook. Liefs, Martine

Maaike zei

wow hie is prachtig
jouw stijl bevalt mij gewoon zo
en leuke kleurtjes!

Anoniem zei

Wat een mooie lo is het geworden!

Ik heb een blogaward voor je staan op mijn blog :)

liefs,
Samantha

Margot zei

ziet er heel gaaf uit! helemaal in valentijnsfeer :)

Petra zei

Ik zie dat ik niet de enige ben, maar ook ik heb een blogaward voor je op mijn blog staan!

Groetjes van Petra.

Ellen zei

Super mooi geworden!
Groetjes, Ellen