zaterdag 2 oktober 2010

kado-doosje

Ik heb vorig weekend een kado doosje gemaakt voor de juf van Belle. Belle is vorige week 4 jaar geworden, en omdat ze al op school begonnen was, direct na de vakantie, mocht ze ook haar 4de verjaardag vieren op school.
Van de traktatie had ik niet veel werk gemaakt (de kinderen zien toch niet hoeveel werk er in zit, en het gaat alleen maar om het lekkers...), maar voor de juf wilde ik wel iets maken. Ik had van Irene het patroon van een leuk doosje ontvangen, ik had het doosje al eerder gezien, ook op beurzen, en gelukkig had Irene het patroon voor me. (nog bedankt Irene)
Dit is het resultaat geworden:
De juf vond het erg leuk:)
Bedankt weer voor het langkomen!

7 opmerkingen:

Scrappiness zei

Dat is echt een superleuk cadeautje zeg. Mooi hoe je het dekseltje hebt versierd, wat een gave takjes zijn dat ook.

Martine zei

Ik heb hem al in het echt mogen bewonderen. En wat was ie goed gelukt Peet! Echt superschattig. Liefs, Martine

Heidie zei

wat een schitterend kado voor de juf.

groetjes Heidie

Debby Kuster zei

Hij is echt heel erg leuk geworden
erg leuk inderdaad om de juf cadeau te geven

ziet er ook niet zo moeilijk uit om te maken.

groetjes Debby

Marjolein zei

Super leuk!

Angelique zei

hoi petra, je hebt een prijsje bij mij gewonnen op het Scrap & more blog. Kom je even kijken?

groetjes angelique

Irene zei

heej, wat zijn ze leuk geworden Petra....Jij geen ruzie met hetdekseltje gehad? ;)

erg leuk!!!!!

gr irene