vrijdag 30 juli 2010

de beloofde lay-outs

Belofte maakt schuld, ik zou nog foto's maken van de lay-outs die ik van de schoolfoto's heb gemaakt. Ik heb inderdaad foto's gemaakt, maar eerst nog even een foto van een kaartje dat ik heb zitten maken. Ik vind hem zelf erg leuk geworden, ben benieuwd naar jullie reacties:
Hier zijn dan de lay-outs:
Ik heb papier gebruikt dat ik voor mijn verjaardag in Doorn heb uitgezocht.
De eerste is van Sebas
En de tweede is voor in Mara d'r album:
Bedankt weer voor het langskomen!

4 opmerkingen:

Ria zei

Wat een gave Lo petra,

super en zo lekker kleurig !!

groetjes Ria S.

Martine zei

Wat is dat kaartje superschattig geworden! En leuk die nieuwe bloemen erbij! Je layouts zijn ook supergoed gelukt! Het papier is er gewoon voor gemaakt! Liefs, Martine

Marian zei

Wat 'n leuke manier om zo de schoolfoto's te bewaren! Heel mooi gemaakt!

groetjes, Marian

Suzanne zei

Echt super gedaan zeg... en wat een herinnering voor je kinderen later! Ik vind de pasfoto en klassenfoto zo erg goed verwerkt, fleurig!

En dat kaartje mag er zeker ook zijn!

liefs Suzanne