zaterdag 3 april 2010

update konijntjes

Ik weet niet of jullie geinteresseerd zijn in hoe de konijntjes aan het groeien zijn, maar ik vind het zelf zo geweldig leuk, dat ik het gewoon ga plaatsen.
De vorige keer heb ik jullie foto's laten zien van toen ze 1 dag oud waren.
Op deze foto zijn ze 6 dagen:
Als je goed kijkt, zie je hier onder mamakonijn een van de kleintjes die melk aan het drinken is. echt zo schattig, dit kleintje kroop uit het nestje en ging op zoek naar mama, hij wurmt zich onder de buik en gaat op zijn/haar ruggetje heerlijk liggen drinken.
en nog een foto van de kleintjes die het hok al aan het verkennen zijn, ze zijn hier 12 dagen:
Mocht je nu na het zien van deze plaatjes helemaal verliefs zijn.... er zijn er nog twee over, die nog geen huisje hebben als ze straks groot genoeg zijn. (je kunt me mailen petralaagwater@hotmail.com)

6 opmerkingen:

Cora Hoekstra zei

ze zien er wel heel schattig uit zo, en beginnen steeds meer op konijntjes te lijken.

Martine zei

Ah gossie wat zijn ze toch schattig!!! (en nee ik vind ze niet zooo schattig dat ik er zelf 2 wil!)

Liefs, Martine

Angelique zei

Wat zien ze er leuk uit. Het lijkt me wel heel leuk om mee te maken. Nog maar 2 over, die ga je zeker nog wel kwijt raken. Nu nog lekker genieten zo met een huis voor konijnen deze pasen. Maakt het wel extra leuk.

Fijne paasdagen,
Groetjes Angelique

Karin zei

Wat een schatjes! Zou er zo verliefd op kunnen worden...maar dat doe ik niet...want ik ben er allergisch voor...!!!

PatriciaKleijn zei

Aaach wat een schatje!

*Kus Patries*

Jolanda Cuper zei

Wat een leuke blog heb jij! en die konijntjes zijn super lief kan me voorstellen dat je daar van geniet! Groetjes Jolanda.