zondag 14 februari 2010

kaarten gemaakt met afdrukjes

Sinds ik vorige week op de beurs mijn eerste Copics heb gekocht, heb ik er intussen al een aantal bij besteld.... Ik heb er nu 46 en dat kleurt veel prettiger, er is veel meer keus in verschillende kleuren en de schaduwen zijn beter aan te brengen.
Ik heb dan ook aardig wat kaartjes zitten maken met afdrukjes. Ook heb ik een bakje gemaakt om mijn nastabilitie stansen op te ruimen. Bij de Hema heb ik magneetmatjes gekocht, ze zijn iets te klein voor de stansen, die steken er dus een beetje bovenuit, maar dat vind ik niet storend.
Ziet er best leuk uit toch om zo op mijn bureau te zetten:
En dan mijn kaartjes:
Bedankt weer voor het kijken!

7 opmerkingen:

Christel zei

Zo, jij bent gelijk goed op dreef zeg! Wat een leuke kaartjes! En ja, meer kleurtjes werkt inderdaad veel prettiger!

Groetjes Christel

Charlotte zei

Wat een mooie kaartjes Petra! Leuke manier ook om je Nestabilities op te bergen... :)

xxx

Ria zei

Wat zijn het schattige kaartjes
en dat doosje voor de nestie's is ook wel handig.
wist niet dat ze bij de Hema de matjes hadden, ga daar dan ook maar eens kijken

groetjes Ria

M@ureen zei

Wow jij maakt meteen goed gebruik van je copics ... toch wel fijn dat je er wat meer hebt! Leuke kaartjes en mooi ingekleurd hoor!
Voor de nestabilities ga ik ook maar eens op zoek naar die magneetvelletjes want dat lijkt me ideaal.

Greetz,
Maureen.

Marsha zei

wat zijn je afdrukjes mooi ingekleurd ! ik ben ook erg blij met mijn copics en heb mijn derwent potloden verkocht (kon ik weer wat nieuwe stiften kopen) ...

het doosje voor je nestabilities ziet er ook heel erg leuk uit. Ik zit er ook over te denken om nestabilities aan te schaffen, toch wel leuk om te gebruiken voor de afdrukjes ;-)

groetjes Marsha

anita01 zei

Hej geweldig leuk die oplossing Peet,

Koop je die per stuk? Heb ze nog nooit gezien bij de Hema.

Je kaartje is helemaal lief.

Warme groetjes,

Anita.

Manon zei

wow wat maak jij mooie kaarten. En andere dingen zeg.

Groetjes Manon