zondag 1 november 2009

bad blogger....

Ik weet het, ik ben een slechte blogger op het moment... Maar ik heb nu dan ook wel wat te laten zien:) Ik heb namelijk wel gescrapt, maar ik ben vooral met mijn kerstkaartjes bezig geweest, ik ben al over de helft:):)
Ook heb ik wel nog een lay-out gescrapt, met een van de foto's die Bettina Traas heeft gemaakt vorig jaar in november.
Eerst een detail foto:
En dit is het geheel:
Ook nog een kaartje gemaakt:
Gisteren was de forum dag, heel erg gezellig!!! Veel mensen even gesproken, veel geshopt en zelfs ook nog gescrapt!! Ik heb het miniboekje gemaakt waar een beschrijving van was gemaakt. Ik heb hem helemaal af gekregen en zelfs gisteren al een begin gemaakt met het inplakken van de foto's erin.
We zaten dan ook aan een hele productieve tafel, Martine had ook het miniboekje af en nog bijna een lay-out, en tegenover zaten Wendy en Karin, en zij hebben ook allebei 1 of 2 lay-outs gemaakt!! Ik geloof niet dat er aan alle tafels zo veel gescrapt is.....
Maar behalve scrappen kon er natuurlijk ook geshopt worden, Marjolein van de Scraphotheek had een heleboel mooie spullen mee genomen en ik zelf ben wel 3 x... naar de kraam geweest om te shoppen. Hier mijn aankopen:
Dat was het weer voor vanavond en ik ga proberen om met mijn volgende bericht niet weer twee weken te wachten...

3 opmerkingen:

Angelique zei

Wat een mooie layout heb je gemaakt. En het boekje ziet er ook heel erg leuk uit. Leuk ook om te lezen dat jullie een gezellige dag hebben gehad met het SA forum.

Groetjes Angelique

PatriciaKleijn zei

Wat een mooie dingen heb je gemaakt zeg...!
En mooie aankopen!

*Kus Patries*

Wendy Schoonhoven zei

Hoi, je bent lekker bezig geweest zeg, mooi die layout ook. En je hebt gelijk hoor, die transparanten waren idd van jou. Ik zal mijn berichtje even aanpassen, groetjes, Wendy.