zondag 30 augustus 2009

Mijn aankopen van de beurs

Gister ben ik met mijn moeder naar Den Bosch geweest om daar de knotsgekke kaarten en scrapdagen beurs te bezoeken.
En ooooohh wat heb ik veel leuke spullen gezien en gekocht!
Uiteraard heb ik er foto's van gemaakt.
Veel bloemen en parels:
Alfabetstickers, twee setjes nestabilities, stempels en rub-ons:
Nieuw BoBunny papier, en nog wat andere vellen:
Een kaartkitje voor maar €2,50
en een papier blok met glitters, (heb ik samen met mam gekocht, dus we hebben ieder de helft)
Ik ga vandaag lekker scrappen met mijn nieuwe spullies.
Ik heb trouwens van de week heel veel kaartjes zitten maken, zo ook een met de sketch van 2S4Y, maar toen ik me bedacht dat ik ze nog niet had geplaatst, had ik ze al op mijn werk ingeleverd.... Handig he?
Bedankt voor het kijken weer!

6 opmerkingen:

Je@net zei

Super leuke spullen Petra! Veel plezier ermee!

Heidie zei

mooie spullen heb je gekocht. Heel veel plezier er mee.

groetjes Heidie

Maryke zei

gave spullen! Veel plezier ermee!

Tineke zei

Ook al van die leuke spullen gekocht. Zie ook dingen die ik ook gekocht heb, waren van een groot heb gehalte dus. Veel plezier ermee.

* Daniëlle * zei

Je bent lekker "los" gegaan zeg! :-)) Heerlijk hoor, zo'n dagje scrapshoppen. Leuk om je gezien te hebben! Veel plezier met je nieuwe aankopen.

Groetjes,
Daniëlle

Karin zei

Erg leuk allemaal! Je hebt lekker veel gekocht trouwens. Veel plezier ermee.
Groetjes,
Karin