zondag 21 september 2008

opgeruimd!

Leon heeft voor mij vanavond een rail opgehangen waar ik mijn thickers en rub-ons aan kan ophangen!! Ik ben er echt heel erg blij mee! Moet je eens even kijken hoe gezellig dat staat!
En voor mijn verjaardag had ik prachtige rekjes gekregen, die hangen al een tijdje, maar had ik nog niet laten zien:
Zo ziet het er nu in zijn totaliteit uit:
Jullie kunnen je voorstellen dat ik weer helemaal in mijn nopjes ben, ik vergeet nog al eens wat ik allemaal heb (shame on me!) Maar dat hoeft nu niet meer te gebeuren, wat ik super leuk vind, hang ik gewoon voor mijn neus op...:):)

5 opmerkingen:

Je@net zei

Oooh, dat ziet er gaaf uit Petra!! Mooi hoor en ook nog eens lekker handig!

Anoniem zei

Supermooi gedaan ,ik wilde maar dat ik de ruimte ervoor had haha
Handig hoor!!!

Martine zei

Dat ziet er gezellig en vooral erg handig uit Peet!

Gr. Martine

Anoniem zei

Dat ziet er gezellig uit en alles lekker bij de hand.
Enne.... ik vergeet ook nog weleens wat ik allemaal heb hoor. Dat hoort er gewoon een beetje bij als scrapverslaafde denk ik.
Liefs Elise

Wendy Schoonhoven zei

Ziet er goed en overzichtelijk uit zeg! Handige werkplek zo, veel plezier ermee, xxxWendy.