zondag 27 juli 2008

Precious

Ik ben heel druk bezig met een miniboekje dat ik helaas nog niet ga laten zien... daar voor moeten jullie nog even geduld hebben. Maar ik had ook weer zin in een lay-out! Ik heb zulke mooie foto's van Belle gemaakt op onze vakantie, echt ze is zo fotogeniek!! De leukste foto heb ik nu gebruikt voor deze lay-out, de basis is een vel van creative imaginations "narratives". Ik was er helemaal weg van toen ik het zag! Ik heb dit vel ook nog in het rose en in het aqua:) De foto is wat flets, ik kreeg hem niet beter, sorry daarvoor! Ik wil jullie ook bedanken voor de reacties op mijn vraag over een nieuwe camera! Het maakt het er niet makkelijker op, want de een zegt: ik zou altijd voor de Panasonic gaan en de ander zegt: ik raad een Sony aan, die is echt super.... Ik denk er nog even over na, ik neus nog wat rond op het net en ga ook eens kijken in een winkel waar ze ze er meer hebben, dan kan ik het goed met elkaar vergelijken. Als ik een keus heb kunnen maken, zijn jullie de eerste die het horen!

6 opmerkingen:

Ingrid zei

Wat een mooie layout. En Belle is inderdaad erg fotogeniek. Leuke foto!

Anoniem zei

Wat een leuke foto van Belle zeg.

Je@net zei

Wat een geweldige lo Petra! En die foto is inderdaad super. Mooie meid hoor!!

Martine zei

Hey die foto ken ik ergens van :):)

Je lay out is echt helemaal super geworden!

Groetjes, Martine

Anoniem zei

Suoer LO en wat betreft het fototoestel: ik zou naar een fotowinkel gaan en er een paar in mijn handen nemen, dan kan je ook wat vergelijken qua vasthouden, gewicht enz.

Anoniem zei

Mooie layout en heel lieve foto! En wbt je fotocamera. Ik ben naar een goede speciaalzaak gegaan en vertelt waar mn camera aan moet voldoen. Ik heb nu een Fuji S5800, ben erg tevreden! Kheb er gelijk een cursus bijgeboekt zodat ik alles leer over de camera en digitaal fotograferen. Foto's zijn prachtig, zie mn weblog.