vrijdag 15 februari 2008

deel 2 DT call

Vandaag heb ik geloof ik de laatste hand gelegd aan mijn opdrachten voor de tweede ronde van de DT call van Scraptacular. Natuurlijk kan ik ze hier niet in zijn totaliteit laten zien, maar een sneakje mag wel. Dit is van de Lay out:

En dit is van de andere opdracht: Het liefst zou ik nu naar Leimuiden rijden om ze in te leveren, maar Belle ligt zo lekker te slapen dat ik dat beter niet kan doen... Ook wilde mijn moeder het resultaat nog wel even "live" bekijken voor dat ik het inlever. Dus ik wacht nog maar even. Ik ben zo benieuwd of dit is wat ze zoeken... ik hoop het zo!!!! Ik zou het zo leuk vinden om deel uit te maken van dit Design Team! Maar ja eerst even tijd vinden, zal wel volgende week worden, om de opdrachten in te leveren, en dan is het afwachten... en wachten... en wachten...

3 opmerkingen:

Unknown zei

ziet er veelbelovend uit!! suc6 en toi toi toi

Je@net zei

Sneaks zien er in elk geval gaaf uit!! Succes Petra!!

Leontine zei

Zo, jij bent snel zeg....en je sneaks zijn leuk hoor!! Ben benieuwd wat jij van opdracht 1 gemaakt hebt, ik vond het niet makkelijk, maar het is wel gelukt. Ik ben hard bezig aan opdracht 2. Ik duim voor je (en voor mezelf)!! Hugz, Leontine