maandag 30 juli 2007

Uitdaging Juli- augustus

Op het forum van Dolls loopt een uitdaging, er staat een foto van een layout, en die gaan verschillende meiden van het forum scrapliften. Ik vond het een erg mooie layout, en heb ook een poging gewaagd... en zie hier het resultaat:
Het origineel is veel drukker, en ik weet zelf niet helemaal of ik mijn versie er op vind lijken, maar ik heb een aantal ideeen uit de voorbeeld layout gehaald en dat op mijn eigen manier verwerkt.
Ik ben benieuwd wat jullie vinden...
Dit is het origineel:

6 opmerkingen:

Anoniem zei

heel erg mooi jouw versie

Wilma zei

Hartstikke leuk geworden!

Anoniem zei

goed gelukt!!!!!!!!

Wendy Schoonhoven zei

Hij is leuk hoor, en je hebt het toch prima gedaan. De bedoeling van zo'n lift is idd dat je er uit haalt wat jij wilt!! Groetjes, Wendy.

Janny zei

ik vind hem mooi geworden Petra!

*~SCRAP-GEK~* zei

ik vind hem super leuk geworden! groetjes marije.