zondag 22 september 2013

Dat is lang geleden...

Het is bijna een jaar geleden dat ik voor het laatst iets geplaatst heb op mijn blog... maar vandaag ga ik het toch weer eens doen.
Ik heb weer een deken gehaakt, ik had op een haakgroep op facebook een foto gezien van een deken, maar dat was een Russisch patroon... lezen kon ik het dus niet, dus heb ik naar aanleiding van de foto geprobeerd om de deken na te maken. Ik ben erg blij met het resultaat.
Met deze deken wil ik ook gelijk mee doen met een wedstrijd bij de Echtstudio Daar kun je twee kaartjes voor de Kreadoe winnen en daarnaast nog € 50,00 te besteden bij de Echtstudio! Dat is een prijs die ik wel graag zou willen winnen!!

Hierbij dus de foto's van mijn deken:

 


 
 
 

Bedankt weer voor het kijken, en misschien wacht ik nu niet weer een jaar om iets te plaatsen... :)

3 opmerkingen:

nicolet zei

Ziet er prachtig uit! Wat een werk!
Groetjes Nicolet

Anoniem zei

Leuk om nog eens iets van jouw creaties te zien en te lezen! Daar heb je vast heel veel tijd in gestoken. Mooi hoor! Ik ben benieuwd naar je volgend werkje. Groetjes, Anne

Unknown zei

Hey There. I found your blog using msn. This is an extremely well written article. I will be sure to bookmark it and return to read more of your useful info. Thanks for the post. I'll certainly comeback.
Cccam Server